Zwroty - Pitbullstore.pl

Zwroty

 

Regulamin promocji -50% Runmageddon Wyświetl luty 2021

 

ZWROTY w Pit Bull West Coast

----

Nasza polityka zwrotów trwa 100 dni. Jeśli od Twojego zakupu minęło 100 dni, niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu. Do swojego zwrotu dodaj Formularz zwrotny do pobrania TUTAJ;

Aby otrzymać zwrot, przedmiot musi być nieużywany i musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Niektóre produkty takie jak karty podarunkowe, bielizna i skarpetki nie podlegają zwrotowi.

Aby dokonać zwrotu, wymagamy pokwitowania lub dowodu zakupu i formularza zwrotu.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty kosztów: (jeśli dotyczy)
* Wszelkie przedmioty nie w oryginalnym stanie, są uszkodzone lub brakujące części z przyczyn nie z powodu naszego błędu.
* Każdy przedmiot, który jest zwracany ponad 100 dni po dostawie

Zwroty (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, wyślemy Ci e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy Twój zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Jeśli otrzymasz zatwierdzenie, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zwrócony na Twoją kartę kredytową lub na oryginalną metodę płatności w ciągu określonej liczby dni.

Spóźnione lub brakujące refundacje (jeśli dotyczy)
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, zanim oficjalnie zwrócisz koszty, może upłynąć trochę czasu. Nie zawsze działa to w jeden dzień.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często zdarza się, że przed zaksięgowaniem refundacji upływa trochę czasu.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@pitbullstore.pl


Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy na wartość Twojego zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu otrzymasz pocztą elektroniczną bon podarunkowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie, lub zleceniodawca otrzymał zamówienie wysłane do siebie, aby dać ci później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy, a on dowie się o swoim zwrocie.

 

Aby zwrócić, należy wysłać produkt do:

 

PBWC Sp. z o.o.
Arvato- Dział Zwrotów Pitbull West Coast 

ul. Kolejowa 150

62-064 Plewiska

Poland.


Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w celu zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.

 
Jeśli zwrócisz przedmiot będący częścią rabatu promocyjnego, otrzymany zwrot będzie niższy od kwoty promocji.



Jeśli otrzymałeś premię od swojego zamówienia i zdecydujesz się na zwrot kwalifikujących się przedmiotów, musisz również zwrócić bonus. Brak zwrotu bonusu spowoduje zmniejszenie zwrotu pieniędzy równe wartości bonusu.

W zależności od tego gdzie mieszkasz, czas jaki może upłynąć na wymienianie produktu, może się różnić.


Jeśli wysyłasz przedmiot o wartości powyżej 200PLN, warto rozważyć skorzystanie z usług wysyłki kurierskiej DHL lub zakupu ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy Twój zwrócony przedmiot.