Najczęściej zadawane pytania:

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Zamówienia złożone do godziny 15:00 zostaną zrealizowane tego samego dnia.

Ile zajmuje oczekiwanie na przesyłkę?

Przesyłki w Polsce są z reguły dostarczane kolejnego dnia roboczego. Zamówienia są realizowane od poniedziałku do piątku. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji w sytuacji zwiększonej liczby zamówień. 

Jak mogę zwrócić towar?

Masz 30 dni na zwrot zakupionego w sklepie Pitbull Store towaru. Możesz odesłać produkty na nasz adres lub zwrócić je w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Szczegółowe informacje, w jaki sposób możesz zwrócić towar znajdziesz klikając 👉 TUTAJ 👈

Jak mogę wymienić towar?

Niestety wymiany nie są możliwe, należy zwrócić towar i złożyć kolejne zamówienie na odpowiedni rozmiar.


Kiedy dostanę zwrot pieniędzy?

Staramy się robić zwroty środków jak najszybciej. Maksymalny czas, w jakim otrzymasz zwrot pieniędzy to 14 dni. 

Kiedy wybrany produkt będzie dostępny?


Najszybszym sposobem poinformowania Ciebie o dostępności produktu jest skorzystanie z opcji "Powiadom mnie o dostępności", opcję tę znajdziesz na karcie produktu.


Dlaczego otrzymałem niekompletne zamówienie? 

Nasze wysyłki są realizowane z kilku magazynów, może przytrafić się, że reszta Twojego zamówienia dotrze do Ciebie dzień później. Sprawdź swój adres e-mail czy otrzymałeś wiadomość od firmy UPS, że przygotowaliśmy dla Ciebie przesyłkę. Jeżeli nie masz takiej wiadomości w swojej skrzynce pocztowej, skontaktuj się z nami. 

Jak zareklamować produkt?

Wszystkie informacje, w jaki sposób możesz zareklamować towar znajdziesz klikając 👉 TUTAJ

Czy wysyłamy za granicę? 

Oczywiście, że tak :) Koszt przesyłki zagranicznej znajdziesz klikając 📦 TUTAJ

Jak dołożyć produkt do złożonego zamówienia? 

Niestety nie jest to możliwe. Po zamknięciu zamówienia należy złożyć kolejne. 

Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?

Kod rabatowy, który posiadasz możesz użyć w koszyku lub w momencie wyboru płatności. Nie udzielamy rabatu do złożonego już zamówienia. 

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy, jeśli płaciłem za pobraniem?

Zwrot otrzymasz na Twoje konto bankowe. Pamiętaj, aby podać numer konta na formularzu zwrotu.